|
fantasybook.jun.pl Forum o książkach fantasy i nie tylko. |
|
Filmy - Jaki film ostatnio oglądałeś/aś...
Aniolec - 2011-05-07, 12:21 Temat postu: Jaki film ostatnio oglądałeś/aś... Jak w tytule :)
Jak zostać królem
Krzyk
Krzyk 2
Krzyk 3
Krzyk 4
Co do serii krzyk za całokształt 10 ;D Ale gdyby tak każdą z osobna to tak 7 lub 8 a za czwartą część 9. Dopiero jak się obejrzy i chwilę się zastanowi nad każdą częścią wydaję się co raz lepsza. Ja wczoraj wieczorem bałam się zejść na parking do samochodu xd
Katherine. - 2011-05-07, 12:44
Widzę maraton filmów Krzyk ? :D i co fajne ? ; >
Ejj i mam sugestię do tematu. Czy można by było napisać od razu czy film fest fajny czy nie ? I czy warty uwagi oraz czy można by było napisać własną krótką swoją zapowiedź filmu? Tak by może zachęcić innych do oglądania :)
No więc ja niedawno widziałam "jestem bogiem " napisałam niedawno, bo szczerze mówiąc nie pamiętam jaki film ostatnio widziałam xD Film jest o facecie, który dostaje tabletkę od byłego szwagra, która powoduje , że człowiek korzysta w 100 % z swojego mózgu. I tak koleś zaczyna podbijać rynki ; D Jednak o czymś mu były szwagier nie powiedział, że jak się używa tych tabletek za często, to szybciej się umiera...
Kate - 2011-05-08, 17:12
Ostatnio...
"The way back" (gorąco polecam, świetny film)
"Dzień świra" (znowu)
"Kwiat pustyni" (nawet fajne)
Kinia;) - 2011-06-01, 22:28
Ostatnio oglądałam film animowany pt ,,Gnijąca panna młoda'' - opowiadał o tym, że pewien chłopak Wiktor ma zostać zmuszony do ślubu z dziewczyną Wiktorią, której nawet nie poznał jeszcze. Na szczęście dzięki Bogu przy pierwszym poznaniu przypadają sobie do gustu. Tego samego dnia jest próba, ale zdenerwowany Wiktor nie zna słów przysięgi i zostaje wyrzucony, aby poszedł i się nauczył. Idzie do lasu i wymawia słowa zakładając przy tym obrączkę na ( jak myślał konar drzewa ) palec dziewczyny, która została pochowana w stroju panny młodej. Ta ożywa i wciąga go w zaświaty, a co dalej.... to już musicie się przekonać sami, bo bardzo polecam film :D Jeden z najlepszych filmów animowanych jakie widziałam, choć nie jest to bajka dla dzieci, bo twórcą filmu jest Tim Burton
Aniolec - 2011-06-29, 16:10
Halloween I
Halloween II
Klasyka horroru, Michael Mayers itp... Ale jak dla mnie to była nuda. Nie wiedziałam w tym filmie nic strasznego. Nie wiem czym się tu ludzie podniecają. Tym którzy szanująswój czas odradzam
Katherine. - 2011-06-29, 23:00
Kac Vegas 2 i Ray z 2004 roku : D. Polecam obydwa !.
Kac Vega 2 świetna komedia, choć nie powiem, pierwsza część bardziej mi się podobała ; D.
I Ray ! Genialny film, z przepiękną muzyką i wspaniałą historią : ) !.
Aniolec - 2011-07-02, 22:17
Piraci z Karaibów na Krańcu świata - Genialna gra Johnnego jak zwykle :D Ogólnie ta część nie podobała mi się tak jak poprzednie ale ujdzie :) Najbardziej podobała mi sięostatnia scena w której mówili o kozie xd
Jenn - 2011-07-03, 18:42
Ostatnio? O matko. To chyba "Wampiry i świry" czyli parodia znanego "Zmierzchu". No cóż... Jeśli chce się zabić czas to czemu nie, ale jak chce się coś dobrego to niech się od "Wampirów" trzyma z daleka.
Jest kilka dobrych momentów, ale... No właśnie. Jest ich kilka. A wszystkie w jednym trailerze:
http://www.youtube.com/watch?v=ksJvEH-R_ew
Aniolec - 2011-07-04, 15:06
O tak! Zgadzam sięz tobą Jenn Oglądałam tylko dla Matt'a i po trailerze myślałam że będzie w miarę dobry, ale się trochę rozczarowałam. No ale popatrzyłam na Matta
Ranmaru - 2011-07-04, 19:49
A ja takie cos co nosi tytul:
,,Ty bedziesz nastepna''
:P
Aniolec - 2011-07-05, 13:37
Też to Kiedyś oglądałam Ranmaru Oglądałam ze względu na Matta, ale sam film mało realny ;P
Demoniczna - 2011-07-06, 17:11
ostatnio oglądałam "dziewczyny z drużyny 4", "dziewczyny z drużyny 5" i "angus, stringi i przytulanki"
Aniolec - 2011-07-14, 13:44
Tormented
Horror-komedia
Nieświadoma że to horror, (a robię sobie od nich przerwę) obejrzałam. I szczerze, nie najgorsze :) Zdecydowanie lepsze od Halloween. Oglądałam głównie dla Pettyfera ale też i dla dwóch aktorek ze Skinsów z pierwszej generacji xd Ale ogólnie film spoko :)
Kyra - 2011-07-19, 17:57
Oglądałam ostatniego Harry'ego Pottera ( świetny, ale pod koniec, jak jest 19 lat później, to chyba tylko Hermiona była najmniej zmieniona)
Co jeszcze....
"Jak zostać królem" . Świetny film, polecam wszystkim. Strasznie mi się przy nim beczeć chciało
Jenn - 2011-07-19, 19:15
I ja ostatnio oglądałam HP! Co do "19 lat później" mam mieszane uczucia, ale ogólnie film był boski. Uciekający Neville rządzi! W ogóle Neville rządzi ^^.
A obecnie jestem w trakcie "Avatara". Oglądałam jego początek już wcześniej - pod koniec zeszłego roku szkolnego - i średnio mi się spodobał. Może później było coś ciekawszego? ;>
Aniolec - 2011-07-19, 20:02
I am number four
Spoko, film na zluzowanie, nic specjalnego ale można obejrzeć xd
Harry Potter i Insygnie śmierci II
Nie zachwycił mnie jakoś specjalnie, ale nie pominęli ważnych wątków, scena 19 lat później - bez komentarza Zawiodłam się na wspomnieniach Severusa, w książce były fajniej opisane.
hello heaven. - 2011-07-25, 18:22
Sekretne okno.
W ostatniej chwili jednak zdecydowałam, że będę go oglądać. Johnny mnie przekonał I nie żałuję oczywiście.
Katherine. - 2011-07-25, 18:31
Noo kurczęęę... bo to Johny! Kto by nie chciał Go oglądać ! xD
hello heaven. - 2011-08-02, 19:47
Parking grozy.
Jakże wspaniały tytuł ;D
Agg - 2011-08-24, 15:58
Puls
Jenn - 2011-08-24, 20:37
Listy do Julii
Cóż to był za "słiit" film :D
Agg - 2011-08-25, 11:54
Sala samobójców
26.08.11:
Nie bój się ciemności
Maggie McKinley - 2011-08-27, 23:26
Dziś byłam w kinie na Conanie Barbarzyńcy. Co powiedzieć - genialny, ale nie zgadza się ze starą wersją. Lepsze efekty niż w tej z '82, ogólnie super Nie ma to jak odnowiona klasyka filmów fantasy xD
Ale momentami był ohydny. Byłam z przyjaciółką i przy scenie z nosem w więzieniu (jak ktoś oglądał to wie o co chodzi), ona prawie się wyrzygała xp
Agg - 2011-08-28, 11:53
Dwa tygodnie na miłość
Aniolec - 2011-09-02, 22:16
Zbaw mnie od złego/My soul to take
Początkowo byłam bardzo zawiedziona Wesem Cravenem o kocham jego filmy a ten był wyjątkowo słaby, jednak po horrorze o którym wspomnę niżej stwierdzam, że ten był całkiem niezły ;>
Nie bój się ciemności/Don't be afraid of dark
Hmm, im bliżej było dzisiejszego dnia, że miałam na to iść tym więcej wątpliwości ponieważ nie lubię filmów Guillermo del Toro. No i kolejny jego film którego nie polubiłam. Film nie był straszny a obrzydliwy i to tak do porzygu ;/ Wyszłam w połowie filmu. Strata kasy.
Kinia;) - 2011-09-02, 22:40
Kurcze, a ja miałam zamiar na niego iść... Może powiesz mi, czy są tam jakieś sceny chociaż, kiedy coś wyskakuje zza rogu i tak dalej ? No wiesz... takie nagłe akcje, że aż w fotel wgniata ?
Aniolec - 2011-09-02, 23:09
Wiesz wyszłam w połowie więc nie wiem jak dalej, ale nic takiego nie było póki ja tam siedziałam. Na samym początku jest obrzydliwe wybijanie zębów nożem, poootem złe stworzonka łapały nóż i obrzydliwie mordowały jakiegoś gościa, ale ja już wychodziłam jak ten nóż podnosiły i takie dziwne dźwięki przy tym były, że schodząc omal nie spadłam ze schodów takie to obleśne było ;/ Ja uwielbiam horrory i się na nich bać, ale dla mnie muszą być przede wszystkim straszne a nie zrobione tylko na zasadzie porzygaj się i przemęcz się cały nudny film.
Wgl zauważyłam że ten reżyser w kaaażdym filmie wykorzystuje ten sam wielki dom/ville z tym samym ogrodem: Labirynt fauna, Sierociniec, Nie bój się ciemności. Oglądałam tylko te trzy i zawsze widzę tą samą okolicę, nudna ta mała różnorodność miejsc ;x
hello heaven. - 2011-09-04, 12:16
Skazany na bluesa.
...kolejny raz. uwielbiam ten film.
Ranmaru - 2011-09-09, 17:53
Hymm..
No to ja ostatnio ogladalam ''Vorstadtkrokodile'' (niemiecki tytul, bo nie wiem czy jest polska wersja. ale i tak warte obejrzenia).
Mimo, ze film moze sie wydawac troche dziecinny to ja i tak go lubie ;D nie jestem az tak stara, a ten film mnie naprawde w ciagna bo ogladalm go juz chybga z 4 razy ^ ^
Aniolec - 2011-09-12, 18:40
Let Me In/ Pozwól mi wejść
Nie było złe, ale po filmie który w reklamie ogłaszał się jako Najlepszy horror 2010r. to liczyłam na coś lepszego. No i może fakt, że wampiry mnie nie przerażają coś ma z tym wspólnego xd
Wampirzycaaaa - 2011-09-17, 01:57
Zakochany kundel i 101 Dalmatyńczyków xD
hahha.. ale tak na serio to Naznaczonego i Sale Samobójców. Tak jak ten pierwszy polecam, tak ten drugi odradzam ... A ale i tak jak na polskie kino ...
Jenn - 2011-09-18, 21:20
Trzy części Piratów z Karaibów. Najlepsze z najlepszych. Jak ja mogłam żyć bez tych filmów *_*. Inna sprawa, że oglądanie ich na raz źle mi robi, bo dzisiaj miałam koszmar z Elizabeth, Jackiem i Barbossą w roli głównej. Nie mogę się doczekać, kiedy dorwę od kumpla "Na nieznanych wodach".
Tristezza - 2011-09-20, 09:28
Ostatni władca wiatru XD
Agg - 2011-09-24, 13:01
Transformers: Zemsta upadłych
Wampirzycaaaa - 2011-09-24, 14:45
Most do Terabithii xD Chyba już dzisiaj 3 raz xD
Jassmine - 2011-09-24, 20:45
To tylko seks z Justynem Timberlakiem . Film ogólnie może być .Temat oklepany i finał przewidywalny jak to w filmie, ale może być
hello heaven. - 2011-09-25, 10:35
Norbit
Clary_90 - 2011-09-25, 11:14
Salt z Angeliną Jolie i Danielem Olbrychskim Fajnie było, tylko już w gorszym momencie nie mógł się skończyć....
Kyra - 2011-09-25, 11:38
Clary_90 napisał/a: | Salt z Angeliną Jolie i Danielem Olbrychskim Fajnie było, tylko już w gorszym momencie nie mógł się skończyć.... |
Też to oglądałam
A ostatnio... Hellboy: Złota Armia
Aniolec - 2011-09-26, 14:04
Johnny English Reaktywacja
Genialny film xD Cała klasa rżała na tym jak nie wiem xD Najlepszy komentarz jakiegoś chłopaka, jak agent leciał na quadzie"Leć Adaś, leć". XD
Wampirzycaaaa - 2011-09-30, 17:56
Film: Requiem dla snu
Ocena: 9/10
Opis: "Requiem dla snu" to hipnotyczna opowieść o tęsknocie za miłością, życiu w iluzji, kłamstwie i zjawisku uzależnienia."
Opinia: Filmu nie da się oglądać po pijaku ... wiem bo kolega próbował. Nie taki trudny w odbiorze. No i Jared ;D
Film: Przeżyć z wilkami
Ocena: 8/10
Opis: "Film oparty został na rzekomo prawdziwych wydarzeniach, przedstawionych w autobiograficznej książce belgijskiej pisarki o pseudonimie Misha Defonseca (Monique De Weal) p.t. "Misha: A Memoire of the Holocaust Years". "
Opinia: Moim zdaniem film pokazuje wszystko to co było w czasach wojny bardziej niż sam "Pianista". A te wilki ... a i Misha (ale chłopak xD)
Film: Lot nad kukułczym gniazdem
Ocena: 10/10
Opis: "Wprowadzając bohatera, skierowanego wprawdzie do zakładu psychiatrycznego, ale niewydającego się ani trochę szaleńcem, reżyser sugeruje jednocześnie pytanie o granice między normalnością a obłąkaniem. Widz z przerażeniem uświadamia sobie, jak są one kruche."
Opinia: Najlepszy film jaki kiedykolwiek oglądałam. Jednak całkowicie inny od książki. Większość wątków nawet nie została poruszona. Jednak Jack Nicholson dal z siebie wszystko. Rola trudna do odegrania aż prawie niemożliwa, i za to należy mu się ten Oskar xD
Reiciak - 2011-10-01, 10:10
Film: Pakt milczenia
Ocena: 9/10 fajny ale chyba nie zaslugu je na dyche :/
Wampirzycaaaa - 2011-10-05, 23:49
Dr. Dolittle 3
8/10
Reiciak - 2011-10-30, 15:47
Wlasnie skonczylam ''Szybcy i wsciekli''.
Kocham takie filmy ^ ^
10/10
Kyra - 2011-10-30, 16:22
Sala Samobójców - 9/10
Kung Fu Panda 2 - 9/10
Wampirzycaaaa - 2011-10-30, 16:26
Hmm ... My Little Pony - Friendship is Magic (tak wiem że to serial ale ja to złączyłam i liczę jako film długometrażowy)
Kinia;) - 2011-10-31, 18:11
Kłamstwo 10/10 :D Dobry film no i w dodatku gra w nim Jared Padalecki :)
Demoniczna - 2011-10-31, 19:39
"Listy do Julii" nawet mi sie podobał ;p 9/10
hello heaven. - 2011-10-31, 20:37
Paranormal Activity 2
8/10
Reiciak - 2011-10-31, 21:50
Death Note I & II
10/10
Wampirzycaaaa - 2011-10-31, 22:31
Paranormal Activity 3
2-/10
Reiciak - 2011-11-05, 20:16
Efekt Motyla
5/10
Sihhinne - 2011-11-05, 21:39
Tłumaczka
7/10
Demoniczna - 2011-11-06, 09:49
Jestem numerem 4 8/10
Wampirzycaaaa - 2011-11-06, 10:50
Anonimus - 10/10 xDDDD
hello heaven. - 2011-11-06, 14:15
Kac Vegas w Bangkoku
7/10
Reiciak - 2011-11-07, 10:31
Marley & Ja
8/10
Katherine. - 2011-11-07, 12:57
Suckers Punch. Zależy od czyjego gustu, w tym filmie jest drugie dno ,którego trzeba się cały czas doszukiwać.
Patrzeć na efekty specjalne 10/10 jest ich dużo.
Klimat 10/10 uwielbiam.
Styl dziewczyn (troszkę przesadny jednak nawet ładny ) 6-7/10 .
Nie wiem co jeszcze mogłabym ocenić... MUZYKA ! 100/10 . !
Wampirzycaaaa - 2011-11-07, 17:08
Katherine. napisał/a: | Suckers Punch. Zależy od czyjego gustu, w tym filmie jest drugie dno ,którego trzeba się cały czas doszukiwać.
Patrzeć na efekty specjalne 10/10 jest ich dużo.
Klimat 10/10 uwielbiam.
Styl dziewczyn (troszkę przesadny jednak nawet ładny ) 6-7/10 .
Nie wiem co jeszcze mogłabym ocenić... MUZYKA ! 100/10 . ! |
Taaak ;D Ten film jest świetny xD
Sala Samobójców 8+/10
Reiciak - 2011-11-07, 20:27
Szybcy i wsciekli 5 / Fast Five
10/10 [kocham ten film ^ ^]
Mrpati - 2011-11-07, 20:57
Bitwa o Los Angeles
-1000/10
Trailer był lepszy od tego co widziałem w tym szicie, co to Uwe Boll reżyserował?
Robocop
Robocop 2
Robocop 3
10/10
Dosyć stare, mimo swojego wieku przypomniały mi się najlepsze chwile spędzone oglądając to.
Doom
6/10
Film dobry, mi się spodobał, lecz mogło być lepiej, fabuła odbiega mocno od tego co można zobaczyć w grze.
Wampirzycaaaa - 2011-11-08, 07:59
Harold i Kumar
5/10
Reiciak - 2011-11-09, 11:23
Blekitna Glebia 2
7/10
Wampirzycaaaa - 2011-11-09, 18:13
The Mice and Men
Lennie był taki słoooodki xD
7/10
Jak na lekturę to i tak dużo xD
Reiciak - 2011-11-10, 10:13
Kod Niesmiertelnosci
6/10
monotonne i troche nudne, ale da sie wytrzymac ^ ^
Jeanelle - 2011-11-10, 21:58
Sanktuarium 3D
8/10
Fajny film, chociaż niektóre momenty były bardzo przewidywalne, od początku było wiadome, kto przeżyje i kto z kim będzie, aczkolwiek było dużo zwrotów akcji... No i było ciekawie. Dobry horror, chociaż nie "srałam" na nim. Nie był straszny. :P
Mrpati - 2011-11-10, 22:08
Repossessed
10/10
Tak fajnej komedii nie będzie, najlepsze jest to że grał w tym mistrz komików Lesie Nielsen :3
hello heaven. - 2011-11-12, 11:43
Metal (znów <3)
10/10
Wampirzycaaaa - 2011-11-12, 22:46
Hmm ... Fineasz i Ferb: Film.
Perry (PePPe) Pan Dziobak! ;D
6/10 - jak na bajkę ...
ruks.cuks - 2011-11-13, 16:26
Oszukać Przeznaczenie
7/10
Doriana - 2011-11-20, 08:40
Zabiłem moją matkę.
Film oglądałam w internecie, przez to że się zacinał, trochę ciężko go było oglądać.
Ale 9/10
hello heaven. - 2011-12-09, 15:31
Lektor
8/10
Chłopiec w pasiastej piżamie
10/10
Katherine. - 2011-12-09, 15:39
Equlibrum. Nieproszeni goście i coś jeszcze ,ale nie pamiętam xP. A dzisiaj idę na maraton nocny do multikina i jadę z Gdańska do Gdyni na Dom snów i coś jeszcze.
Leanne. - 2011-12-18, 20:20
Starsza Pani musi zniknąć - nawet fajne. xD Wiadomo, cykliczne odtwarzanie tego filmu na TVN, a ja jeszcze nigdy nie obejrzałam tegoż 'dzieła'w całości, musiałam więc nadrobić braki !
Tajemnica Brokeback Mountain - setny raz i niewątpliwie nie ostatni.
BlackVampire - 2011-12-18, 20:53
Na lekcji religii w piątek drugą część Opowieści wigilijnej z 2009 : Podobało mi się, ale niestety nie obejrzeliśmy w całości pomimo, że był wyświetlany na dwóch lekcjach.
Kruk. Zbawienie : Super, podobał mi się. Tylko szkoda, że oglądałam go od połowy. ;/
American Pie 2 : Fajny. Naśmiałam się jak zawsze. :D
Clary_90 - 2011-12-19, 15:34
Skarb narodów - Księga Tajemnic - <3 kocham takie filmy, więc inteligentna komedia jest jak najbardziej na tak :)
Niecne uczynki - Fajne, trochę głupie, ale do piątkowego kina z przyjaciółmi jest świetne. Ogólny scenariusz bardzo fajny :)
Scarlett - 2011-12-27, 13:30
Źródło.
Eee... może jakbym bardziej się wgłębiła, to podobał by mi się bardziej. Może źle go odebrałam, nie zrozumiałam, nie wiem... Nie przemówił do mnie za bardzo.
Wampirzycaaaa - 2011-12-29, 15:45
Aktualnie jestem na 56 minucie i 37 sekundzie Parku Jurajskiego 3 :D
Demoniczna - 2011-12-29, 15:48
Monte Carlo. Polecam ten film, strasznie się na nim uśmiałam ;P
Wampirzycaaaa - 2011-12-29, 19:37
Jeszcze raz ja :D
Mój brat niedźwiedź ... Tak wiem jestem za stara na bajki i płacz na nich ale ... ^.^
hello heaven. - 2012-01-02, 16:11
Syndrom
BlackVampire - 2012-01-02, 16:26
Efekt motyla 9/10
Jestem Bogiem 8/10
Aniolec - 2012-01-03, 12:23
The Ring
Hmm, sama nie wiem dlaczego ktoś nazwał ten film horrorem, jak dla mnie nie było tam nic strasznego, nie było klimatu, a brak klimatu nie został nawet zastąpiony widokiem lejącej się krwi czy mordu. Według mnie film był słaby.
Straszny film I
Nie jestem wstanie nic o tym powiedzieć, nie był zły ale nie był też jakiś dobry. Choć przyznam, że niektóre sceny mnie rozbawiły. ;]
Wampirzycaaaa - 2012-01-04, 18:32
Aniolec napisał/a: | The Ring
Hmm, sama nie wiem dlaczego ktoś nazwał ten film horrorem, jak dla mnie nie było tam nic strasznego, nie było klimatu, a brak klimatu nie został nawet zastąpiony widokiem lejącej się krwi czy mordu. Według mnie film był słaby. |
A weźmiesz się za 2 w końcu czy nie? :D
Aniolec napisał/a: | Straszny film I
Nie jestem wstanie nic o tym powiedzieć, nie był zły ale nie był też jakiś dobry. Choć przyznam, że niektóre sceny mnie rozbawiły. ;] |
Tylko 1 ? ;c
...
Resident Evil wszystkie 4 cz. z chłopakiem ... ogólna ocena 5.9/6
Naznaczonego 5.5/6
I teraz idę paczać ukochanego Constantine ... już wiem ze ma 6/6 :D
Sihhinne - 2012-01-06, 22:39
Król Lew *_______*
Jenn - 2012-01-06, 23:16
Król Lew (po raz pierwszy ;]) i Skarb Narodów.
Wampirzycaaaa - 2012-01-07, 01:20
Jenn napisał/a: | Król Lew (po raz pierwszy ;]) i Skarb Narodów. |
Serio po raz pierwszy? :o
Aniolec bodajże też ani razu ...
Gabriel - No. Ja serio kocham Andy'ego xD Po raz 4 dzisiaj leci.
Legion - Za przeproszeniem. Kto wymyślił takie .. emm... taki ... o. kloc xD
Scarlett - 2012-01-07, 13:09
Źródło młodości 9/10
Uroczy i wzruszający film! Potrzebowałam takiego baśniowego klimatu.
hello heaven. - 2012-01-08, 14:57
Władca Pierścieni, 10/10, zawsze <3
Tenacious D: Kostka Przeznaczenia, 7/10
Katherine. - 2012-01-08, 20:32
Wiklinowy pan i Harry Potter od 1 do 4 : D!. Jutro 5 ;>.
Wampirzycaaaa - 2012-01-08, 22:01
Alicja w Krainie Czarów... Ta wersja Burtona
Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach
Moja niania jest wampirem
Karate Kid
Nie miałam siły na więcej :3
Scarlett - 2012-01-14, 18:11
Purpurowe skrzypce 9/10 :)
BlackVampire - 2012-01-14, 18:14
Oczywiście kolejny raz Zieloną milę. 10 i jeszcze więcej/10 ♥
Sihhinne - 2012-01-14, 22:27
Król Lew 1000000000000000000000000000000000000000/10 :D
Król Lew II-eh, to już nie to samo, ale jednak *_* Kovu *_*
Był sobie chłopiec-ile papieru pooszło.. A jutro Nothing Hill, więc będę ryczeć przez cały czas=.=
SayBay - 2012-01-15, 11:35
Sanctum - James Cameron 9/10
Rose Red (na podstawie powieści S. Kinga) 9+/10
Katherine. - 2012-01-16, 23:30
Wszystkie części HP i Władca Pierścieni 1.
Wampirzycaaaa - 2012-01-18, 18:23
BlackVampire napisał/a: | Oczywiście kolejny raz Zieloną milę. 10 i jeszcze więcej/10 | <3
8 Mila :3
Scarlett - 2012-01-26, 13:34
Sprzedawca śmierci 4/10
Co za nudy w porównaniu z książką!
Katherine. - 2012-01-27, 16:20
Baję ! jak ukraść księżyc xD!. podobała mi się ; D.
Scarlett - 2012-01-28, 11:36
Efekt motyla 2
5/10
Jenn - 2012-01-29, 13:47
Paranormal Activity *_*
Angela - 2012-02-07, 18:58
Pamiętnik *-*
Hahah, jak ja kocham płakać przy ekranizacjach powieści Sparksa ♥
Piękny film.
Kinia;) - 2012-02-08, 20:28
A ja dziś byłam w kinie na Kronice i powiem szczerze, że dawno nie widziałam czegoś podobnego ^^
Sihhinne - 2012-02-10, 17:25
Easy A
Sherlock Holmes 2
Johnny English Reaktywacja
Rzeź
9 miesięcy
Demoniczna - 2012-02-10, 17:40
Honey 2
10/10
Bardzo fajny film. Nawet lepszy jak 1 część
Leanne. - 2012-02-12, 11:56
Dziewczyna z Tatuażem - Wow. Pierwsze, co przychodzi mi na myśl. Choć do powieści
ma się nijak, obejrzeć niewątpliwie warto. Ogromny plus za fantastyczny klimat, czarny humor i genialne sylwetki bohaterów. Polecam !
Sihhinne - 2012-02-12, 17:34
Notting Hill -uwielbiam <3
Kocha, lubi, szanuje. Pierwsza połowa nudna, ale druga genialna.. *_*
Aniolec - 2012-02-13, 10:18
Underworld. Przebudzenie
Jeden z najsłabszych filmów jakie w życiu widziałam. Tak mnie w kinie nudził, że chodziłam z każdym z moich znajomych do toalety podczas seansu w kinie bo nie mogłam usiedzieć na miejscu. >.<
Demoniczna - 2012-02-14, 10:26
Greta. Taki sobie ten film, bardziej taki psychologiczny.
Wampirzycaaaa - 2012-02-18, 05:35
Żelazna Dama ... przepraszam. Ale to coś jest nominowane do Oscara?
Kinia;) - 2012-02-18, 21:24
Trzy części ,, Piratów z Karaibów'' zostałam zmuszona przez młodszego brata i prawie umarłam oglądając tę beznadzieje. Ten film, to straszna nuda.
Wampirzycaaaa - 2012-02-19, 13:47
Kinia;) napisał/a: | Trzy części ,, Piratów z Karaibów'' zostałam zmuszona przez młodszego brata i prawie umarłam oglądając tę beznadzieje. Ten film, to straszna nuda. |
Serio widzę pierwszy raz osobę która tak słabo ocenia Piratów o.O
Hugo i jego wynalazki, Dom Snów, Underworld: Przebudzenie. Z czego to ostatnie powinno zmienić nazwę na Mugolski Świat: Przebudzenie Kretynów.
BlackVampire - 2012-02-20, 14:31
Paranormal Activity - To ma czelność nazywać się najstraszniejszym horrorem. o.O Dobry żart. Film ok, ale nie jako horror, bo nie było tego dreszczyku emocj i strachu. Ale z chęcią obejrzę kolejne części z ciekawości co tam jeszcze wymyślili.
Życie na wrotkach - Film ok, nie jest zły. Taki akurat na nudę. ;p
Wampirzycaaaa - 2012-03-05, 11:19
Safe House z Denzelem Washingtonem.
Denzel Washington wciela się w jednego z najniebezpieczniejszych wrogów CIA, byłego oficera operacyjnego Tobina Frosta, No ... kurrr... Ile Frostów ma mieć kino? który niespodziewanie pojawia się w jednym z miast Afryki Południowej i stawia na nogi cały wywiad. Przejęty przez agentów zostaje odesłany do kryjówki prowadzonej przez Matta Westona – w tej roli Ryan Reynolds. Ten "dzieciak" nie pasuje do tego filmu! ;o Wyglądał jak przerażony kurzczak przez cały film XD
Leanne. - 2012-03-09, 21:45
Kung Fu Panda - Zawsze wyśmiewałam tę produkcję, bo oglądałam początek ; delikatnie mówiąc, średnio udany. Tak się dzisiaj złożyło, że obejrzałam całość i... jestem zachwycona ! Przepiękna bajka, mądra, zabawna, niekiedy wzruszająca (przy końcówce ryczałam jak głupia) , na stałe dołącza do kanonu moich ulubionych.
BlackVampire - 2012-03-09, 23:19
Leanne. także dzisiaj to oglądałam i jak zawsze mi się podobała. A czasami śmiałam się do łez, tak samo jak przy Shreku i Ośle. :D Albo mój ukochany Sid i jego mlecyk ostatni w sezone. :DD Dużo by tak wymieniać, bo uwielbiam takie bajki. :D
Kinia;) - 2012-03-16, 21:46
,,Musimy porozmawiać o Kevinie''
Niesamowite kino, które naprawdę wciąga.
Wampirzycaaaa - 2012-03-17, 12:59
Harry Potter i Więzień Azkabanu <3
Dzisiaj mam czas na kolejną część :3
hello heaven. - 2012-03-19, 16:28
Po raz kolejny Sala Samobójców
Aniolec - 2012-03-19, 16:36
Też Salę Samobójców na WOSie :P
Wampirzycaaaa - 2012-04-01, 18:57
A ja dzisiaj The Hunger Games I ... zakochałam się w nim <3
Aniolec - 2012-04-03, 08:26
Burleska - film nie w moim typie, oglądałam z rodzicami tylko dlatego, że nie miałam już nic lepszego do roboty, noo, ale najgorszy nie był, dało się przesiedzieć mimo, że już zasypiałam.
Wampirzycaaaa - 2012-04-09, 12:43
Harry Potter i Książe Półkrwi, Harry Potter i Insygnia Śmierci (part 1 i part 2)
Aniolec - 2012-04-09, 13:16
Igrzyska śmierci
Kobieta w czerni - świetne
Wampirzycaaaa - 2012-04-19, 15:36
Igrzyska Śmierci (tym razem napisy),
Krew jak czekolada,
Daybreakers: Świt,
Między piekłem a niebem (koooochaaam *.*),
D-war: Wojna Smoków,
stary polski Killer
Aniolec - 2012-04-19, 16:01
Piątek 13-ego
Dom woskowych ciał
BlackVampire - 2012-04-19, 16:23
Tydzień temu byłam na "Igrzyskach śmierci".
Kyra - 2012-04-22, 16:08
Sherlock Holmes Games of Shadows
hello heaven. - 2012-04-22, 18:22
Rytuał
Wampirzycaaaa - 2012-04-25, 19:04
Haha wczoraj ostatni raz już na Igrzyskach a dzisiaj obejrzałam Dom w głębi lasu... Uhh... trochę taki inny od wszystkich
Aniolec - 2012-04-27, 21:32
Również Dom w głębi lasu . Film świetny, genialny i wgl, ale jeśli chodzi o strach to jedyny moment kiedy się przestraszyłam to wtedy gdy nie spodziewanie wyskoczył mi tytuł filmu na ekranie. Ale fabuła fantastyczna jak dla mnie! :D
hello heaven. - 2012-04-28, 15:06
Paranormal Activity 3
Aniolec - 2012-05-06, 16:52
American Pie: Zjazd absolwentów/ American Reunion
hello heaven. - 2012-05-07, 16:36
Zaplątani
BlackVampire - 2012-05-07, 18:53
Bal maturalny
Postrach nocy
Wampirzycaaaa - 2012-05-07, 20:40
Dzisiaj The Avengers ... brakowało mi pajęczaka ale i tak było dobrze. ^^
Kinia;) - 2012-05-20, 23:44
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej pioruna.
Jaki to był świetny film ^^ Bardzo zachęcający do przeczytania książek. :)
Aniolec - 2012-06-18, 22:47
Mhrrroczny rycerz (Mrocznyxd)
Wampirzycaaaa - 2012-06-19, 09:45
Dark Shadows z Deppem *-*
Kinia;) - 2012-06-19, 12:24
Hell
Szepty
Dom w głębi lasu
Mroczne cienie
Przetrwanie
Katherine. - 2012-06-19, 14:45
Kinia czyżbyś była w multikinie na nocy horrorów ?XD Bo ja byłam i leciały te same filmy co wymieniać prócz mrocznych cieni, także raczej wymieniać nie muszę;).
Kinia;) - 2012-06-20, 17:59
Tak, byłam ! ^.^ A cienie obejrzałam sobie w domciu ^^
Wampirzycaaaa - 2012-06-23, 13:27
Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Aniolec - 2012-06-23, 13:49
Piątek trzynastego (1980)
Katherine. - 2012-06-23, 19:58
Jak Wampirzyca xD.HPi kamien... tvn XD
Yumi - 2012-06-23, 22:22
Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Aniolec - 2012-06-25, 13:40
Freddy vs. Jason
Piątek trzynastego II
Wiem kto mnie zabił
Wampirzycaaaa - 2012-06-25, 15:02
"Zabójcze ciało"
"Wilk" z 94 z J. Nicholson'em.
"Krew jak czekolada"
edytatofik - 2012-07-03, 21:48
Ostatni oglądałam hmmm ostatni odcinek Supernatural 7 sezonu,
a z filmów Uczeń Czarnoksiężnika albo Bez Pamięci ;d
Nie żebym się czepiała czy coś ... offtop, offtopem ale prosiłabym aby pisać posty w odpowiednich tematach (ostatnio oglądany odcinek: http://fantasybook.jun.pl...t=767&start=45)
Wampirzycaaaa
Wampirzycaaaa - 2012-07-04, 00:47
Eeeeepooooka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów
(dziecko, nie dziecko, animacja zarąbista :3)
hello heaven. - 2012-07-10, 13:35
Szepty
Wampirzycaaaa - 2012-07-10, 18:38
Harry Potter i Komnata Tajemnic
hello heaven. - 2012-07-11, 17:42
Projekt X
Wampirzycaaaa - 2012-07-11, 19:44
MAAAAAAGIC MIKEEEE *-*
BlackVampire - 2012-07-11, 21:14
Wampirzycaaaa napisał/a: | MAAAAAAGIC MIKEEEE *-* |
Nooooo nieee, ja też chcę. *.*
I jak Ci się podobał?
hello heaven. - 2012-07-11, 22:10
Kobieta w czerni
Kinia;) - 2012-07-11, 23:50
Postrach Nocy (2011)
hello heaven. - 2012-07-20, 18:23
Sponsoring
Ghost Rider 2
Łatwa dziewczyna
Aniolec - 2012-07-24, 20:00
Magic Mike
Niesamowity Spider-man
Kinia;) - 2012-07-24, 20:25
Dziś 13 jutro 30 ^^
Wampirzycaaaa - 2012-08-01, 05:01
BlackVampire napisał/a: | Wampirzycaaaa napisał/a: | MAAAAAAGIC MIKEEEE *-* |
Nooooo nieee, ja też chcę. *.*
I jak Ci się podobał? |
Warto obejrzeć. Naprawdę. Chociaż, nie patrz na nieogolonego Alexa! XD Ale takie cudowne ciałka.
Między piekłem a niebem - uwielbiam.
Aniolec - 2012-08-07, 08:35
Mroczny Rycerz Powstaje (Batman) - Geniaaalny film. Te 165 minut minęło mi straasznie szybko, ale na filmie nie da się nudzić. :D
Yumi - 2012-08-12, 09:11
Mroczny Rycerz powstaje na premierze... Już długo nie obejrzałam żadnego filmu :D
dominisia1995i1 - 2012-08-12, 12:58
Królowa Potępionych *-*
Wampirzycaaaa - 2012-08-13, 16:37
Wszystkie dostępne Underworld'y
Aniolec - 2012-08-21, 18:04
Madagaskar 3 :P
Wampirzycaaaa - 2012-08-22, 00:23
Opowieści z Narnii: Podróż Wędrowca do Świtu - czy ja za każdym razem muszę ryczeć? ;_;
Aniolec - 2012-08-22, 08:23
Mały offtop: a ja tej części nigdy nie widziałam :o wgl z książek to też tej części nie lubię :o
Wampirzycaaaa - 2012-08-22, 12:24
Aniolec napisał/a: | Mały offtop: a ja tej części nigdy nie widziałam :o wgl z książek to też tej części nie lubię :o |
Ja też nie lubię tej części, ale pewnie z zgoła innych powodów xD
Piła I i II
Wampirzycaaaa - 2012-09-26, 20:22
Byłam na Resident Evil 5 <3
Film na miarę tej serii. Jako jedyny ma prawo nazywać się dziedzicem pierwszej i drugiej części. Mimo iż fabuły prawie brak, to wszystko zrewanżowała nam Milla Jovovich. Gra w tej serii od 10 lat, a nadal wygląda niesamowicie. Wow.
Aniolec - 2012-09-29, 18:26
Ted - całkiem zacna i przyjemna komedia. Warta polecenia.
Wampirzycaaaa - 2012-09-30, 15:34
Nigdy w życiu - najlepszy polski film :D
Kinia;) - 2012-11-16, 18:40
Przed świtem cz: 2 - Bardzo, ale to bardzo polecam.
Yumi - 2012-11-16, 21:24
Kinia;) napisał/a: | Przed świtem cz: 2 |
Wampirzycaaaa - 2012-11-23, 21:05
Arcydzieło Love. Piękne.
Katherine. - 2012-11-23, 22:33
Planeta 51.
Mój rower - nie polecam.
Uderworld - ta najnowsza część.
Aniolec - 2012-11-24, 09:13
Chyba Jesteś Bogiem jakoś ostatnio
BlackVampire - 2012-11-24, 17:07
Ostatnio:
Wpadka - nawet fajna
Sztuka zrywania - nie podobało mi się wcale. Zaglądałam tylko, jak mama oglądała, ale w ogóle mnie nie porwał.
Aniolec - 2012-12-16, 12:59
Ostatni dom po lewej (remake z 2008?) -cudo!
Piła I - całkiem spoko
Twelve (Polski tytuł odlot ss*e) - oglądałam dla Chace'a Crawforda i też przyjemnie się oglądało
Aniolec - 2012-12-20, 22:02
Carrie (oryginał)
Ostatni dom po lewej (oryginał)
Aniolec - 2012-12-27, 18:20
W mroku pod schodami
W czym mamy problem
Koszmar z ulicy wiązów (1984) po raz kolejny <3 :D
Hobbit: Niezwykła podróż: mistrzostwo! :D
Aniolec - 2013-01-01, 13:38
Star Wars: Zemsta Sithów - po raz 4864786 opłakując Anakina ;_;
Star Wars: Nowa nadzieja - po raz 4582 znów przypominając sobie za co lubię Harrisona Forda
Wampirzycaaaa - 2013-01-06, 14:00
Manatu - bardzo fajny film przygodowy.
Ze śmiercią jej do twarzy - uwielbiam grę aktorską bohaterów, jak i ten eliksir ... ;_;
Aniolec - 2013-01-26, 14:02
Zabójcze ciało - masakra, nie znoszę megan fox, tylko Amanda S. jakoś ratowała ten film
BlackVampire - 2013-01-26, 15:14
Hobbit: Niezwykła podróż - brak słów :D *.*
Zielona Mila - tego chyba nie trzeba komentować? *.*
MeaCulpa - 2013-01-27, 12:22
BlackVampire napisał/a: | Hobbit: Niezwykła podróż - brak słów :D *.*
|
Dokładnie !
Paranormal Activity 1-4
Trójka była najlepsza, reszta to strata czasu...
Alvin i wiewriórki 2
Genialne xD
Wampirzycaaaa - 2013-01-27, 18:14
The Hobbit: An Unexpected Journey - opinia podobna do pań z góry*-*
The Impossible - wspaniałe, prawie się popłakałam
Texas Chainsaw - takie sobie
Les Miserables - byłam kiedyś na tym w teatrze i mnie zachwyciło, a filmowa wersja jest nawet nawet
Life of Pi - miałam zamiar przeczytać książkę zanim poszłam na film, ale nie wyszło :x No i tutaj już się popłakałam. Tak pięknych barw, nie widziałam od czasu Avatara.
Katherine. - 2013-01-31, 10:44
Dokładnie ! Życie Pi jest genialny, oraz niesamowitym filmem. To chyba jedyny film ,na który warto się wybrać w 3D. Byłam i się zachwyciłam O.O!
Aniolec - 2013-01-31, 19:57
Slumdog. Milioner z ulicy - przez 5 lat zbierałam siedo tego filmu i jest świetny *_*
Katherine. - 2013-02-02, 11:00
Looper. Genialny - polecam.
Aniolec - 2013-02-09, 17:55
Hansel i Gretel: łowcy czarownic - dawno nie widziałam tak genialnego filmu! Cudo!
Aniolec - 2013-02-12, 20:50
Movie 43 - gniot jakich mało
MeaCulpa - 2013-02-14, 16:48
Epoka Lodowcowa: Odwilż oraz Era Dinozałów Genialne ;D Wiewiór wymiata!
BlackVampire - 2013-02-16, 22:27
Street Dance - totalne dno
Wampirzycaaaa - 2013-02-17, 02:36
Death Note: Notatnik śmierci ^^
Katherine. - 2013-02-19, 11:51
Piękne Istoty. Wczoraj...
Wampirzycaaaa - 2013-02-20, 12:26
Dzwoneczek i sekret magicznych skrzydeł
Katherine, więc odradzasz Piękne Istoty?
Katherine. - 2013-02-21, 12:34
Oczywiście, że tak. Tyle czasu na to czekałam i się zawiodłam.
Django ! : D Genialne !.
Aniolec - 2013-02-23, 17:18
Królowie ulicy
Zgadnij kto
oba świetne :D
Wampirzycaaaa - 2013-02-23, 18:36
Mumia: Grobowiec Cesarza Smoka - najgorsza cześć z całej serii. Czemu aktorka grająca Evelyn, musi być tak stara ;_;
Katherine. - 2013-03-04, 10:31
Nietykalni. Polecam fajny film.
Yumi - 2013-03-05, 14:21
Nie wiem jak mi się udało to zrobić, ale dotrwałam do połowy "Poradnika pozytywnego myślenia" i nie wiem jaki jest sens tego filmu. Nie polecam.
Aniolec - 2013-03-05, 14:45
Syberiada Polska, całkiem dobry film
Aniolec - 2013-03-10, 19:47
Mama, nie najgorszy film :D
Aniolec - 2013-03-29, 13:29
Poradnik pozytywnego myślenia, nawet mi się podobał :D
Psychoza <3 Kocham ten film, i Anthonego Perkinsa za zagranie w nim <3
Psychoza II Perkins nawet jako dziadek ma tyyle uroku *_*
Psychoza III up^
Aniolec - 2013-04-13, 22:38
Nietykalni, całkiem pozytywny i dobry film :D
Wampirzycaaaa - 2013-04-14, 00:28
Psychoza - ach, niech ci Aniolcu będzie. Na filmwebie zarobił ode mnie 7, a tutaj mogę go polecić. Polecam XD
Merida Waleczna
Step Up 4 - ach ten finałowy taniec *-*
Zaplątani
i cała seria Underworld - to trzeba obejrzeć. Oczywiście tylko wtedy kiedy się lubi ludzi w plastiku ;_;
BlackVampire - 2013-04-15, 20:50
"Zapowiedź"
Jeśli ktoś jest ciekawy opinii tego filmu, jak i kilku innych zapraszam tutaj. :)
Aniolec - 2013-04-16, 21:06
Nowe Martwe zło, wprawdzie nie widziałam oryginału, ale ta wersja była całkiem całkiem :)
Katherine. - 2013-04-16, 23:52
Tak też byłam na "Martwe Zło" rany, ale dno, śmiech na sali, żeby śmiać się na horrorze? Buhahah.
Panaceum : Polecam! świetny film.
Aniolec - 2013-04-28, 15:05
Martwe zło 1981 film godny swojej oceny na filmwebie
Martwe zło II ten z kolei powinien mieć niższą.
Hitchcock 2012 - cudo.
Aniolec - 2013-05-02, 20:04
Straszny film V, dawno się tak nie uśmiałam na tego typu filmie ;d
Wampirzycaaaa - 2013-05-05, 13:30
Aniolec napisał/a: | Straszny film V, dawno się tak nie uśmiałam na tego typu filmie ;d |
Też mam zamiar się wybrać, bo uwielbiam Straszne Filmy :D
Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły
Aniolec - 2013-05-05, 15:41
Straszny film II
Straszny film III
Straszny film IV
BlackVampire - 2013-06-05, 16:41
Iron Man 3
Jeśli ktoś jest ciekawy recenzji zapraszam na bloga : )
Kinia;) - 2013-06-15, 11:47
Kac Vegas III :D Polecam, bo naprawdę się uśmiałam.
Wampirzycaaaa - 2013-06-24, 21:01
Ostatnio zrobiłam sobie tydzień z X-Menami w którym obejrzałam wszystkie 4 filmy z serii. Tak. Zdecydowanie moje ulubione filmy :P
Aniolec - 2013-07-23, 13:10
To nie jest kraj dla starych ludzi - Nie byłam specjalnie zachwycona, nie porwał mnie, nie zaintrygował, aczkolwiek gra aktorska zasługuje na ogromny plus.
Katherine. - 2013-09-01, 23:09
W kinie? Małe duże dzieci. Obecność . Dary Anioła : Miasto kości ! : D Genialne ! :D
Aniolec - 2013-09-04, 21:52
Obecność: cudo,cudo,cudo,cudo.
Miasto Kości - dno.
Katherine. - 2015-01-25, 18:48
Obecność ? - dobry film polecam wszystkim :D.
Dziś czarownica <3.
Wampirzycaaaa - 2015-03-17, 13:30
Lucy - naprawdę epicki film <3
|
|