fantasybook.jun.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Jace Wayland
Autor Wiadomość
Aniolec 



Pomogła: 2 razy
Wiek: 85
Dołączyła: 27 Sty 2011
Posty: 1209
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-06-30, 12:41   Jace Wayland

17-letni Nocny Łowca, osierocony przez zabójstwo jego ojca, mieszka z rodziną Lightwoodów i Hodgem Steakwaterem w Instytucie w Nowym Jorku. Jest najlepszym Nocnym Łowcą ze swojego pokolenia, ponieważ został doskonale wyszkolony przez ojca. Ma złote włosy, oczy i skórę, podrywa dziewczyny, ale nigdy nie był w żadnym stałym związku. Jest arogancki, a takie cechy jak uprzejmość i troskliwość próbuje w sobie ukryć. Przedstawia się jako Jace – jest to skrót pochodzących od inicjałów J.C., czyli jego dwóch imion: Jonathan Christopher. Pod koniec pierwszego tomu czytelnik dowiaduje się, że Jace i Clary są rodzeństwem.

Napiszę krótko - wielbię go za bycie złośliwą, sarkastyczną mendą :clap:
Może menda to trochę za duże słowo ale i tak go wielbię :mrgreen:
_________________
❒ Taken ❒ Single ✔Waiting for 8 husbands
 
 
REKLAMA 

Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 28 Lip 2011
Posty: 46
Wysłany: 2011-08-30, 17:18   

_________________

 
 
Clary_90 


Wiek: 19
Dołączyła: 28 Lip 2011
Posty: 46
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-30, 17:18   

Haha dobre słowa z ta mendą. Też bardziej lubię takie postacie, które mimo wszystko nie są takie milutkie i kochane....


A Jace, mimo iż nie jest tak pokazany, moim zdaniem jest praktycznie idealny. No może nie miał fajnego dzieciństwa i nie żyje w pałacach, ale gdybym spotkała takiego faceta na ulicy to bym się chyba od razu rzuciła. Nie dość, że moim zdaniem według opisów jest ładny(chociaż nigdy nie lubiłam blondynów) i ma fajny, chwytliwy charakter. To jest zdecydowanie jedna z najlepszych postaci w literaturze fantasty.
_________________
- Miłość jest do dupy...
- Wytatuuje to sobie na twarzy.
- Chociaż odstraszy chłopaków..
- Wątpię
(Annie i Naomi)
90210 <3
Ostatnio zmieniony przez Wampirzycaaaa 2012-04-08, 08:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wampirzycaaaa 



Pomogła: 4 razy
Wiek: 104
Dołączyła: 15 Wrz 2011
Posty: 1295
Skąd: Londyn/Gdynia
Wysłany: 2012-04-08, 08:31   

Clary_90 napisał/a:

A Jace, mimo iż nie jest tak pokazany, moim zdaniem jest praktycznie idealny. No może nie miał fajnego dzieciństwa i nie żyje w pałacach, ale gdybym spotkała takiego faceta na ulicy to bym się chyba od razu rzuciła. Nie dość, że moim zdaniem według opisów jest ładny(chociaż nigdy nie lubiłam blondynów) i ma fajny, chwytliwy charakter. To jest zdecydowanie jedna z najlepszych postaci w literaturze fantasty.


:clap: BRAWO :clap:

Napisałaś wszystko (prawie) co myślę o Waylandzie :D

Aniolec napisał/a:
Napiszę krótko - wielbię go za bycie złośliwą, sarkastyczną mendą
:clap: :clap:

Dokładnie. Pewnie gdyby nie jego sarkastyczna strona, wcale bym na niego uwagi nie zwróciła. Zresztą ... raczej pewnie tak. Mój mistrz sarkazmu i wyglądu ... Teraz niech ktoś mi powie ... czemu nie ma takich chłopaków na świecie? "Jest ładny, zazwyczaj tępy/pusty .... Mądry to zazwyczaj nie najpiękniejszy człowiek na świecie ..."

Dziękuje ci Cassandro za stworzenie mego ideału :D
_________________
 
 
 
Kinia;) 



Dołączyła: 01 Cze 2011
Posty: 1050
Wysłany: 2012-05-03, 21:59   

Ja również go lubię za te jego złośliwe komentarze i sarkazm. :) Poza tym jest zupełnie inny niż większość książkowych bohaterów. Nie jest stale miły dla Clary, nie biega i płacze za nią, więc to również działa na jego plus. Jedyny minus to fakt, że Jace się za bardzo kryje ze swoimi uczuciami i to jest odrobinę irytujące.
 
 
MeaCulpa 
Początkujący f-maniak

Dołączyła: 25 Sty 2013
Posty: 79
Wysłany: 2013-05-01, 16:17   

Wampirzycaaaa napisał/a:
Clary_90 napisał/a:

A Jace, mimo iż nie jest tak pokazany, moim zdaniem jest praktycznie idealny. No może nie miał fajnego dzieciństwa i nie żyje w pałacach, ale gdybym spotkała takiego faceta na ulicy to bym się chyba od razu rzuciła. Nie dość, że moim zdaniem według opisów jest ładny(chociaż nigdy nie lubiłam blondynów) i ma fajny, chwytliwy charakter. To jest zdecydowanie jedna z najlepszych postaci w literaturze fantasty.


:clap: BRAWO :clap:

Napisałaś wszystko (prawie) co myślę o Waylandzie :D

Aniolec napisał/a:
Napiszę krótko - wielbię go za bycie złośliwą, sarkastyczną mendą
:clap: :clap:

Dokładnie. Pewnie gdyby nie jego sarkastyczna strona, wcale bym na niego uwagi nie zwróciła. Zresztą ... raczej pewnie tak. Mój mistrz sarkazmu i wyglądu ... Teraz niech ktoś mi powie ... czemu nie ma takich chłopaków na świecie? "Jest ładny, zazwyczaj tępy/pusty .... Mądry to zazwyczaj nie najpiękniejszy człowiek na świecie ..."

Dziękuje ci Cassandro za stworzenie mego ideału :D


Zostało powiedziane już wszystko ^^

Eh... Przez to umre w samotności :cry: Ale zawsze mam pod nosem Dary Anioła... *.* No i Jace'a!!! Nic więcej do szczęścia nie jest mi potrzebne! *.* xD

Cytat:

Jedyny minus to fakt, że Jace się za bardzo kryje ze swoimi uczuciami i to jest odrobinę irytujące.


A ja myślę, że w sumie to nic złego... Nno dobra, mnieteż to denerwuje, z chęcią nakopałabym mu do dupy, ale jak stawiam się na jego miejscu, to jakoś nie widzę tego inaczej... Nie sposób, zachować się jak on i myśleć jak on...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

| | Darmowe fora | Reklama